Grąžinimo sąlygos
1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
1.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymais.
1.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos
siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po
išsiuntimo.
1.3. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per
14 dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el.
paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias
iškilusią problemą.
1.4. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę
reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai
(už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.5. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti
nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
1.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei prekė (-ės)
buvo pristatyta kokybiška arba prekė (-ės) pakuotė buvo atidaryta.
1.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko šiose Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.8. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir
kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).
1.9. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę
sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
2. Kokybiškų prekių grąžinimas
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos
Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu
(2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis
Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau
– CK) 6.228 straipsnio 1 dalies nuostatomis („Vartotojas turi teisę,
nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso
6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės
sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio
2 dalyje numatytas išimtis. Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo
sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė
sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais
įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti jų tinkamumą, jis turi teisę
atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui
per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena
Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena
Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių.
Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas
pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam
atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu
ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių
priežasčių.
3. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:
3.1 grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
3.3. prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
3.4. grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama
dokumentacija;
3.5. grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas
(jei jis buvo išduotas).
4. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
4.1 prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų
užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos;
4.2. Pagal pirkėjo pageidavimą (pvz., pirkėjui pasirinkus paslaugą
"raketės komplektavimas") sukomplektuotos raketės ir jų dalys negali
būti grąžinamos ar keičiamos.
4.3. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal
Lietuvos Respublikos įstatymus.
5. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
5.1. prekių supakavimą
5.2. Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar
pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę,
įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų
pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime
pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo
informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme
reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.Jei pirkimo metu Jums buvo
pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu
užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos
sumos.Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui tenka visos su jų
grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.
6. Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę
Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę ir kitais
atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (6.363
straipsnio 7 dalis) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22)
dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos
taisyklėmis. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės
prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės
prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet
prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo
netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės,
sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.