Atsakysime į klausimus

Pirkimo sąlygos ir taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (perkant prekes, pažymėjus varnele, jog perskaitėte ir sutinkate su „STaloTenisui.lt“ taisyklėmis), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo UAB "PHYXIUS" teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu “STaloTenisui.lt” internetinėje parduotuvėje (toliau – Internetinė parduotuvė) susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

2. Privatumo politika

2.1. Pirkėjų asmens duomenų rinkimą, tvarkymą ir saugojimą nustato šios Taisyklės, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai.

2.2. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų trečiosioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys trečiosioms šalims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

2.3. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.

3. Pirkėjo teisės ir pareigos

3.1. Pirkėjas įsipareigoja, neperduoti trečiosioms šalims savo registracijos Internetinėje parduotuvėje duomenų kodo. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, Pirkėjas privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, apie tai informuoti Pardavėją – naudojant Internetinėje parduotuvėje nurodytus kontaktus. Tuo atveju, jei Pirkėjas šios pareigos neįvykdo, Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl to, jog tretieji asmenys Pirkėjo vardu atliko prekių užsakymą Internetinėje parduotuvėje.

3.2. Jei Pirkėjas, suderintu prekių pristatymo metu, be svarbios priežasties atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo pilnai sumokėti Pardavėjui papildomo pristatymo išlaidas prieš pakartotiną pristatymą.

3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su Internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolia) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos. Šia teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama. Ši Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

3.4. Pagal pirkėjo pageidavimą (pvz., pirkėjui pasirinkus paslaugą "raketės komplektavimas") sukomplektuotos raketės ir jų dalys negali būti grąžinamos ar keičiamos.

3.5. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4. Pardavėjo teisės ir pareigos

4.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.2. Pardavėjas turi teisę, iš anksto nepranešęs Pirkėjui, anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimo būdus: atsiskaitymas naudojantis elektronine bankininkyste ir apmokant iš anksto bankiniu pavedimu, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti, pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu Pirkėjo pasirinktu prekių pristatymo būdu, kurį jis nurodo pildydamas prekių užsakymo formą.

4.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

4.5. Pirkėjui pasinaudojus teise atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su Internetine parduotuve, pranešus apie tai Pardavėjui raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos (šia teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama), Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

4.6. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

5. Prekių kainos, apmokėjimo tavrka ir terminai

5.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos litais su PVM.

5.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes banko pavedimu (tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, gavęs išankstinę sąskaitą faktūrą, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą).

5.3. Gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

6. Prekių pristatymas

6.1. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.3. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir kontaktinį telefoną.

6.4. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių siuntimą registruotu paštu, įsipareigoja prekes atsiimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats atsiimti negali, o prekės yra išsiųstos Pirkėju nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.5. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių siuntimą registruotu paštu, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.

6.6. Prekių siuntimo ar pristatymo mokestis nurodomas išankstinio apmokėjimo sąskaitoje faktūroje, siunčiamoje Pirkėjui, patvirtinus užsakymą.

6.7. Prekių pateikimo Pirkėjui terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

6.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui  pateikiamos nelaiku ne dėl Pardavėjo kaltės arba dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.

6.9. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

7. Prekių kokybės garantija

7.1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės bendrosios savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

7.3. Pardavėjas pats teikia prekių garantinės priežiūros paslaugas arba nukreipdamas Pirkėją į tiekėjų garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.

8. Atsakomybė

8.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusias pasekmes .

8.2. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis Internetine parduotuve.

8.3. Pirkėjas  atsako už atpažinimo kodo perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo atpažinimo kodu, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.

8.4. Internetinė parduotuvė neatsako už kitų įmonių tinklapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.

8.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.

9. Informacijos siuntimas

9.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar Pirkėjo užsakymo pateikimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu.

9.2. Pirkėjas susisiekti su Pardavėju gali Internetinės parduotuvės skyriuje „Susisiekite su mumis“ nurodytais kontaktais.

10. Baigiamosios nuostatos

10.1. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.