Nittaku Super DO Knuckle – tai pusiau ilgų dantukų (medium pips-out) stalo teniso guma, pagaminta Japonijoje, žinoma dėl savo išskirtinio trikdančio efekto (wobble effect) ir universalių puolimo galimybių. Sukurta su naujoviška kempinės technologija, Super DO Knuckle turi vidutinio kietumo kempinę (~42.5° JPN, ~49–52° ESN) ir didesnius dantukus nei DO Knuckle, užtikrinančius maksimalų trikdančiąjį efektą, išlaikant greitį. Idealiai tinka žaidėjams, kurie žaidžia arti stalo (close-to-table), derindami puolimą ir gynybą (ALL/OFF-). ITTF ir JTTA patvirtinta, guma turi lipnią plėvelę lengvam klijavimui ir yra prieinama kaina.
Nittaku Super DO Knuckle pasižymi konstrukcija, kuri sujungia trumpų ir ilgų dantukų savybes:
- Kempinė (vidutinio kietumo): Smulkių porų, vidutinio kietumo kempinė (~42.5° JPN, ~49–52° ESN), kietesnė nei Flyatt Soft (~30° JPN), bet panaši į Fastarc S-1 (~44°). Suteikia vidutinį katapultos efektą, užtikrinantį greitį puolime, bet išlaiko kontrolę blokuose. Kempinės storis: OX (be kempinės, DEF/ALL) ir 1,4 mm (ALL+/OFF-). OX versija lėtesnė, labiau kontroliuojama, o 1,4 mm – greitesnė, tinkama puolimui. Palyginti su DO Knuckle, Super DO Knuckle turi horizontaliai išdėstytus dantukus, kurie padidina trikdančiąjį efektą ir kontrolę.
- Danga: Sukibi danga su didesniais, standžiais, pusiau ilgais dantukais (larger grain than DO Knuckle), sukurta maksimaliam trikdančiajam efektui (wobble effect). Dantukai yra horizontalūs, skirtingai nei vertikalūs DO Knuckle, todėl lengviau valdomi, bet išlaiko stiprų sukimų keitimą. Sukibumas stipresnis nei Moristo SP, bet silpnesnis nei lipnių inverted gumų (pvz., Fastarc G-1). Danga mažai jautri varžovo sukimui, leidžia lengvai blokuoti topspin smūgius ir grąžinti knuckle kamuoliukus. Ilgaamžiškumas: ~100–150 valandų su priežiūra.
- Technologija: Nauja gumos sudėtis ir dantukų struktūra užtikrina stiprų trikdančiąjį efektą, ypač blokuojant ir kontratakose. Horizontalūs dantukai padidina kontrolę ir sukimų variacijas palyginti su DO Knuckle, kuris naudoja vertikalius dantukus, labiau orientuotus į sukimą.
- Žemas-vidutinis skrydžio lankas: Generuoja žemą-vidutinį skrydžio lanką (low-medium throw angle), tinkamą blokams, kontratakoms ir trumpiems smūgiams prie stalo. Lankas aukštesnis nei Wallest One (OX) (low throw), bet žemesnis nei Fastarc S-1 (medium-high throw). Tinka greitam, trikdančiam žaidimui arti stalo.
Jautrumas sukimui: Mažai jautri varžovo sukimui dėl standžių dantukų ir kempinės, leidžia lengvai keisti topspin į backspin ar grąžinti knuckle kamuoliukus. Idealiai tinka žaidėjams, kovojantiems su stipriais topspin smūgiais.
Guma sveria ~35–40 g nupjauta (1,4 mm), lengvesnė nei Fastarc G-1 (~49 g), bet sunkesnė nei Wallest One (OX) (~20–25 g). Siūloma raudonos ir juodos spalvos, atitinkančios ITTF taisykles. Lipni plėvelė palengvina klijavimą, rekomenduojami vandens pagrindo klijai.
Nittaku Super DO Knuckle techniniai rodikliai:
- Greitis: 7.75/20 (~7.5/10, ALL+/OFF-). Vidutinis-aukštas greitis, tinkamas kontratakoms ir smūgiams prie stalo, greitesnis nei DO Knuckle (7.5/20) ar Wallest (5.75/20), bet lėtesnis nei Moristo SP (~8.5/10). Kai kuriuose šaltiniuose: 73/100 (~7.3/10)
Sukimasis: 5.75/15 (~6.5/10). Vidutinis sukimasis, stiprus trikdančiasis efektas (wobble effect), efektyvus blokuose ir trumpuose smūgiuose. Silpnesnis nei DO Knuckle (6.0/15) ar Feint Long II (~8.0/15), bet stipresnis nei Wallest One (5.75/15). Kai kuriuose šaltiniuose: 59/100 (~5.9/10).
Kontrolė: 90/120 (~8.5/10). Aukšta kontrolė, ypač blokuose, kontratakose ir servisų grąžinime, aukštesnė nei DO Knuckle (~8.0/10), bet mažesnė nei Wallest One (7.5/10). Kai kuriuose šaltiniuose: 8.8/10.
Kempinės kietumas: ~42.5° JPN (~49–52° ESN, Medium-Hard).
Trajektorija: Žemas-vidutinis lankas, tinkamas blokams ir kontratakoms prie stalo. Vartotojai giria trikdančiąjį efektą, kontrolę ir universalumą, bet pažymi, kad topspin smūgiai reikalauja technikos.
- Nittaku DO Knuckle: Greitis (7.5/20), Sukimasis (6.0/15), Kontrolė (~8.0/10). DO Knuckle lėtesnis, spiningesnis, su vertikaliais dantukais, mažiau trikdančiu efektu, tinkamas ALL/DEF+.
Nittaku Wallest: Greitis (5.75/20), Sukimasis (5.75/15), Kontrolė (8.0/10). Wallest lėtesnis, kontroliuojamesnis, skirtas DEF žaidėjams, mažiau tinkamas puolimui.
Butterfly Feint Long II: Greitis (~6.5/20), Sukimasis (~8.0/15), Kontrolė (~7.5/10). Feint Long II spiningesnis, mažiau greitas, tinkamas DEF+/OFF-.
TSP Curl P-1R: Greitis (~6.0/20), Sukimasis (~8.0/15), Kontrolė (~7.0/10). Curl P-1R spiningesnis, mažiau kontroliuojamas, tinkamas DEF
Super DO Knuckle išsiskiria maksimaliu trikdančiu efektu ir puolimo galimybėmis, tinkama arti stalo žaidžiantiems žaidėjams.
Nittaku Super DO Knuckle dera su visapusiškais ir puolamaisiais pagrindais:
- Nittaku Latika: Kontrolė, tinka ALL+.
- Yasaka Sweden Extra: Medinis, puiki kontrolė, tinka ALL+/OFF-.
- Nittaku Goriki: Gynybinis, sustiprina kontrolę, tinka DEF+/ALL+.
- Butterfly Korbel: Stabilumas, tinka OFF-.
- Nittaku Acoustic: Kontrolė ir greitis, tinka ALL+/OFF-.
Mediniai pagrindai sustiprina kontrolę, o anglies pagrindai (pvz., Nittaku Flyatt Carbon) prideda greičio. Guma tinka backhand pusei, ypač kontratakoms ir blokams.
Nittaku Super DO Knuckle skirta žaidėjams, siekiantiems trikdančio efekto ir puolimo:
- Visapusiškiems ir puolantiems žaidėjams (ALL+, OFF-), žaidžiantiems arti stalo.
- Trikdančiam žaidimui: Efektyvi blokuose, kontratakose, flick smūgiuose prie stalo.
- Blokuojant: Aukšta kontrolė, stiprus wobble efektas trikdo varžovą.
- Kontratakoms: Greitis ir dantukai leidžia atlikti smashes ir drives.
- Servisų grąžinimas: Mažas jautrumas sukimui, lengva grąžinti spininius servus.
- Topspin smūgiai: Riboti, bet įmanomi su 1,4 mm kempine, reikalauja technikos.
Guma efektyvi blokuose (9.5/10), kontratakose (9.0/10), servisų grąžinime (8.8/10), trumpame žaidime (8.5/10). Ribota topspin smūgiuose (7.0/10) ir chopping (6.5/10). Vartotojai pabrėžia trikdančiąjį efektą ir universalumą.
- Greitis (7.75/20, ~7.5/10), vidutinis-aukštas, tinkamas kontratakoms.
- Sukimasis (5.75/15, ~6.5/10), stiprus trikdančiasis efektas.
- Kontrolė (90/120, ~8.5/10), aukšta, ypač blokuose.
- Danga: Sukibi, horizontalūs dantukai, maksimalus wobble efektas.
- Kempinė: Vidutinio kietumo (~42.5° JPN), vidutinis katapultos efektas.
- Ilgaamžiškumas: ~100–150 valandų, atspari dilimui.
- Kaina: Prieinama (~33–40 USD).
- Klijavimas: Lipni plėvelė palengvina montavimą.
- Topspin smūgiai: Riboti, reikalauja technikos.
- Chopping: Mažiau efektyvus nei long pips.
- Technikos reikalavimas: Reikalinga technika maksimaliam efektui.
- Sukimasis: Silpnesnis nei DO Knuckle ar long pips.
ITTF ir JTTA patvirtinta, tinkama varžyboms. Nittaku Super DO Knuckle populiari tarp žaidėjų, ieškančių trikdančio efekto ir puolimo galimybių, ypač Japonijoje (pvz., naudojama Hitomi Sato). Efektyvi prieš 40+ kamuoliukus, siūlo stabilumą blokuose, kontratakose ir servisų grąžinime. Idealiai tinka backhand pusei, arti stalo žaidžiantiems žaidėjams.
Nittaku Super DO Knuckle – unikali pusiau ilgų dantukų guma, sujungianti trumpų dantukų greitį ir ilgų dantukų trikdančiąjį efektą. Idealiai tinkama arti stalo žaidžiantiems žaidėjams, ji užtikrina kontrolę, greitį ir wobble efektą. Puikus pasirinkimas už prieinamą kainą, Super DO Knuckle yra trikdančio žaidimo čempionas!